مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 06:152021-01-08سياسي

نباید از توطئه دشمنان برای ترویج ناهنجاری ها در قم غفلت کرد


رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) گفت: نباید از توطئه های دشمنان برای ضربه زدن و ترویج ناهنجاری های اخلاقی و اجتماعی در شهر قم غفلت کرد و مسئولان بایستی به این امر توجه ویژه داشته باشند.

- ایسنا/قم رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) گفت: نباید از توطئه های دشمنان برای ضربه زدن و ترویج ناهنجاری های اخلاقی و اجتماعی در شهر قم غفلت کرد و مسئولان بایستی به این امر توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی با اشاره به نقش و جایگاه مهم نیروی انتظامی در کشور عنوان کرد: پلیس مایه اطمینان و آرامش مردم و یاس و ناامیدی دشمنان است و هرچه حضور پلیس در جامعه بیشتر باشد،مردم از احساس امنیت بیشتری برخوردار خواهند شد.

وی افزود: ارائه خدمات انتظامی و اجتماعی پلیس به آحاد مردم، مقدس است و مردم نیز قدردان زحمات پلیس هستند، پلیس، مظهر اقتدار ، مجری قانون و مایه اطمینان،آسایش و آرامش مردم است.

استاد عالی حوزه علمیه قم با اشاره به اولویت های اجتماعی و فرهنگی شهر قم گفت: نباید از توطئه های دشمنان برای ضربه زدن و ترویج ناهنجاری های اخلاقی و اجتماعی در شهر قم غفلت کرد بنابراین مسئولان بایستی به این امر توجه ویژه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید از توطئه دشمنان برای ترویج ناهنجاری ها در قم غفلت کرد

نباید از توطئه دشمنان برای ترویج ناهنجاری ها در قم غفلت کرد