مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 05:252021-01-08سياسي

آن چه باید از طرح بازآفرینی شهری سی سخت بدانیم/چشم انتظار دست یاری مسئولان استانی


اولین طرح بازآفرینی شهری سی سخت چشم انتظار برگزاری مناقصه توسط مسئولان استانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، طرح بازآفرینی شهری شهر سی سخت برای اولین بار در تاریخ شهرداری سی سخت به همت شهردار، شورای اسلامی شهر سی سخت، واحد شهرسازی شهرداری سی سخت و مساعدت اداره کل راه و شهرسازی استان نهایی و در مرحله مناقصه قرار گرفت.

خانم رهبری مسئول واحد شهرسازی شهرداری سی سخت در گفت وگو اظهار کرد: بعد از 40 سال طرح باز آفرینی شهری شهر سی سخت در حال اجرا شدن است، این طرح در سطح کشور شامل شهرهای بالای 25 هزار نفر می شود ولی با پیگیری های شهردار و مساعدت راه و شهرسازی استان این طرح به صورت استثناء در کشور شامل  شهر سی سخت با جمعیتی کمتر از 25 هزار نفر شده است.

رهبری در ادامه گفت: طرح  بازآفرینی شهری طی سال های اخیر در  شهرهای یاسوج، دهدشت و گچساران  اجرایی گردیده که تاکنون اعتبارات خوبی جهت بازسازی و نوسازی مناطق فرسوده دریافت کرده اند ولی شهر سی سخت تا کنون از این اعتبارات بی نصیب بوده است.

این مسئول گفت: در همین راستا بخشی از خیابان امام حسین(ع) و محله چشمه بیدخونی به عنوان فاز اولیه طرح بازآفرینی شهری در شهر سی سخت در نظر گرفته شده که طرح فنی و طراحی معماری آن توسط  مشاوری با تجربه که سابقه طراحی طرح های بازآفرینی در دیگر شهرهای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آن چه باید از طرح بازآفرینی شهری سی سخت بدانیم/چشم انتظار دست یاری مسئولان استانی

آن چه باید از طرح بازآفرینی شهری سی سخت بدانیم/چشم انتظار دست یاری مسئولان استانی