مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 18:452021-01-07اقتصادي

مشکل آب شرب شهر باغستان مرتفع می شود


تا پایان امسال مشکل آب شرب باغستان و آب کارخانه نساجی فردوس مرتفع می شود.

- گزارش خبرنگار مهر ، حمید ملا نوری شامگاه پنج شنبه در نشست شورای اداری فردوس افزود: برای تأمین آب شرب شهر باغستان در برنامه کوتاه مدت با انتقال آب از اطراف این شهر و افزایش ایستگاههای برداشت آب و در برنامه بلند از استخر ذخیره آب قنات بلده که احداث خواهد شد برای همیشه مشکل آب باغستان حل خواهد شد.

وی تصریح کرد: توسعه کارخانه نساجی فردوس نیز با مشکل تأمین آب شرب مواجه است که مقرر شد با تفاهم نامه ای که با شرکت آب منطقه ای استان منعقد می شود، 6 لیتر در ثانیه آب مورد نیازشان تأمین شود.

وی شهرستان فردوس را در بخش دامداری و پرورش بلدرچین و کبک دارای ظرفیت خوبی دانست و تاکید کرد: لازم است مجتمع پرورش بلدرچین و کبک در این شهرستان راه اندازی تا از وضعیت خانگی به سمت تجمیع و بهره وری بیشتری پیش برود.

استاندار خراسان جنوبی خطاب به مدیران گفت: برای خدمت به مردم باید برنامه داشته باشید و بدون برنامه کار کردن و مطالعه وضعیت پیرامونی توفیقی حاصل نخواهد شد.

ملانوری هنر یک مدیر را تبدیل تهدیدها به فرصت دانست و افزود: تحرک و پویایی در سایه همدلی رمز موفقیت یک مدیر موفق است که هرگز برای خدمت به مردم به بن بست نمی رسد بلکه یا راه حلی پیدا کرده و یا راهی می سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل آب شرب شهر باغستان مرتفع می شود

مشکل آب شرب شهر باغستان مرتفع می شود