مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 18:052021-01-07اجتماعي

امتحانات 23 هزار دانش آموز گلستانی به صورت حضوری است


مدیرکل آموزش و پرورش گلستان از اجرای طرح شهید عاطفی نژاد در استان خبرداد و گفت: امتحانات 23 هزار دانش آموز روستاییدر گلستان به صورت حضوری برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احسان گوهری راد شامگاه پنجشنبه در گفتگوی ویژه خبری اظهار کرد: برخی از دانش آموزان گلستانی به دلیل نداشتن امکانات و تجهیزات از آموزش در فضای مجازی محروم بودند که آموزش آنها از طریق درسنامه و جزوات آموزشی پیگیری می شود.

وی با بیان اینکه طرح شهید عاطفی نژاد برای آموزش دانش آموزان مناطق محروم استان طراحی شده است، افزود: استفاده از آموزش های تلویزیونی هم توانسته برخی از مشکلات را برطرف کند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان تاکید کرد: با توجه به تصمیم ستاد کرونای استان، آموزش حضوری دانش آموزان در برخی از روستاها دور دست که پوشش اینترنت ندارند، آغاز شده است.

گوهری راد تصریح کرد: هم اکنون 23 هزار دانش آموز در روستاهای گلستان به صورت حضوری آموزش می بینند و امتحانات آنها هم به صورت حضوری است.

وی با اشاره به آمار بالای دانش آموزان بازمانده از تحصیل در استان گلستان، گفت: برخی از دانش آموزان گلستانی به دلیل مسائل اقتصادی و موضوعات فرهنگی محروم از تحصیل بوده که تلاش می کنیم آنها را به عرصه تعیلم و تربیت برگردانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتحانات 23 هزار دانش آموز گلستانی به صورت حضوری است

امتحانات 23 هزار دانش آموز گلستانی به صورت حضوری است