مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 16:352021-01-07سياسي

برکات طرح حاج قاسم سلیمانی در منطقه محروم «جلاله»+تصاویر


طرح حاج قاسم سلیمانی در منطقه محروم جلاله در حال اجرا شدن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، برکات طرح عظیم حاج قاسم سلیمانی به کم برخوردارترین و محروم ترین مناطق شهرستان دنا رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا خبر از رسیدن برکات و همچنین اجرای عملیات طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در کم برخوردار و دور افتاده ترین روستاهای شهرستان دنا با حضور بهداشت و درمان دنا، هلال احمر شهرستان، سپاه پاسداران و دیگر ارگان های درگیر این طرح مقدس داد.

 ظفر پریسای گفت: همزمان با به اجرا در آمدن این طرح عظیم در کشور همچنین با گذشت مدت 1 ماه از این طرح به همت و تلاش تیم سلامت شبکه بهداشت و درمان دنا خدمات بهداشتی برای مردم کم برخوردار در دور افتاده ترین مناطق این شهرستان به همراه بسته های معیشتی برای این عزیزان رسانده شد.

پریسای افزود: این تیم سلامت با مستقر شدن در روستای ده گاه جلاله از توابع شهرستان دنا خدمات دندان پزشکی، پزشکی، بیماری ها و همچنین انجام تست های سریع کووید 19 را برای این مردم ارائه دادند.

پریسای اذعان داشت: بعد از بررسی وضعیت معیشت خانوار در این روستا و اهدای بسته های معیشیتی خدمات بهداشتی به صورت کاملا رایگان با رمز حی علی خیر العمل تمام مردم روستا مورد حمایت این طرح قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برکات طرح حاج قاسم سلیمانی در منطقه محروم «جلاله»+تصاویر

برکات طرح حاج قاسم سلیمانی در منطقه محروم «جلاله»+تصاویر