مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 16:202021-01-07ورزشي

سرمربی فوتسال سن ایچ ساوه: هدف ما صعود به مرحله بعدی است


سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه گفت: هدف اول ما صعود به مرحله بعدی است که در صورت صعود دوباره هدف گذاری و برنامه ریزی می کنیم.

- ایسنا/اصفهان سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه گفت: هدف اول ما صعود به مرحله بعدی است که در صورت صعود دوباره هدف گذاری و برنامه ریزی می کنیم.

جواد اصغری مقدم پس از پیروزی پر گل تیمش مقابل بازارهای کوثر اصفهان اظهار کرد: بازی سخت و زیبایی بود، کوثر تیم خوب و قابل احترامی بود و ما با آنالیزی که از آنها داشتیم باتجربه تر بازی کردیم.

وی افزود: تیم ما از لحاظ بدنی بهتر بود، زیرا به موقع بدنسازی کردیم، تیم کوثر تیم جوانی است و هنوز به هماهنگی کامل نرسیده است و به همین لحاظ در نیمه دوم افت کردند.

سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه تصریح کرد: هدف اول ما صعود به مرحله بعد است که برای رسیدن به این هدف تلاش می کنیم که در صورت صعود برای مرحله بعدی نیز برنامه ریزی می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اصغری مقدم در مورد وضعیت تیمش گفت: ابتدا باید تلاش کنیم گل نخوریم، سعی می کنیم روز به روز بهتر شویم، بنابراین بیشتر و بهتر تمرین می کنیم، تیم خوب و منسجی داریم، اما نقاط ضعفی نیز داریم و باید بتوانیم در لحظات حساس بازی عملکرد بهتری داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی فوتسال سن ایچ ساوه: هدف ما صعود به مرحله بعدی است

سرمربی فوتسال سن ایچ ساوه: هدف ما صعود به مرحله بعدی است