مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 14:352021-01-07ورزشي

شکست کوثر اصفهان مقابل صدرنشین لیگ فوتسال


تیم فوتسال بازار های روز کوثر اصفهان در هفته پنجم لیگ برتر مقابل سن ایچ ساوه شکست خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، در قالب هفته پنجم لیگ برتر فوتسال و در گروه دوم از ساعت 15:30 امروز تیم بازارهای روز کوثر اصفهان میزبان تیم سن ایچ ساوه بود که این دیدار با پیروزی سن ایچ به پایان رسید .

بازی را بازیکنان سن ایچ بهتر شروع کردند و در همان دقایق ابتدایی به گل رسیدند؛ در ادامه بازیکنان کوثر برای جبران گل خورده جلو کشیدند و موفق شدند گل تساوی را به ثمر برسانند.

در ادامه نیمه اول با اخراج دروازه بان کوثر و سپس روی اشتباهات فردی بازیکنان کوثر، شاگردان اصغری مقدم در سن ایچ موفق شدند 3 بار دیگر به گل برسند تا نیمه نخست با نتیجه 4 بر یک به سود سن ایچ به پایان برسد.

نیمه دوم را شاگردان رستمی در کوثر اصفهان طوفانی شروع کردند و موفق شدند یکی از گل های خورده را جبران کنند اما در ادامه دیگر موفق به گلزنی نشدند.

سن ایچ ساوه اما در ادامه نیمه دوم در ضدحملات موفق شد 3 بار دیگر به گل برسد تا بازی در پایان با نتیجه 7 بر 2 با شکست کوثر اصفهان به پایان برسد.

کارت زرد: امید سیف دقیقه 8 و مجید کیانی دقیقه 26 از کوثر کارت قرمز: امید سیف دقیقه 9 از کوثر گل: علی مروتی دقیقه 1، مهدی کریمی دقیقه 9، 11، 12 و 30 پژمان بهادیوند دقیقه 28 و مهرداد کریمی دقیقه 36 برای سن ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست کوثر اصفهان مقابل صدرنشین لیگ فوتسال

شکست کوثر اصفهان مقابل صدرنشین لیگ فوتسال