مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 14:152021-01-07اقتصادي

قلع و قمع 269 ویلا در اراضی کشاورزی شهرستان شبستر


مدیر امور اراضی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از اجرای 269 فقره قلع و قمع ساخت وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان شبستر خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شبستر، داداش نصیری در  اجرای269 فقره قلع و قمع ساخت وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان شبستر  از اجرای گسترده قلع و قمع تغییر کاربری های غیرمجاز در مناطق مناطق امند، مزرعه، نعمت الله و زین آباد شهرستان شبستر در سه مرحله خبر داد.

وی گفت: به منظور مقابله جدی با متخلفان و متجاسران به حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها، مرحله اول اجرای گسترده موضوع تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها در منطقه امند و زین آباد شهرستان شبستر انجام یافت.

نصیری افزود: در این اجرای گسترده و قاطع که با دستور و پشتیبانی مقام قضایی و مشارکت نیروهای انتظامی و نظامی و دستگاه های اجرایی همراه بود، بیش از 103 فقره ساخت و ساز و مستحدثات غیرمجاز منطقه قلع و قمع گردید و حدود 25 هکتار از اراضی زراعی و باغ ها به حالت سابق اعاده وضعیت شد.

مدیر امور اراضی سازمان جهادکشاورزی استان افزود: در ادامه مقابله جدی با متخلفان و متجاسران به حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها، مرحله دوم اجرای گسترده موضوع تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها در منطقه مزرعه و زین آباد شهرستان شبستر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلع و قمع 269 ویلا در اراضی کشاورزی شهرستان شبستر

قلع و قمع 269 ویلا در اراضی کشاورزی شهرستان شبستر