مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 14:002021-01-07فرهنگي

پایان داوری مسابقه «فلسطین تنها نیست»


داوری مسابقه بین المللی «فلسطین تنها نیست» در سه بخش کارتون، کاریکاتور و پوستر به پایان رسید.

نتایج داوری ماه آینده اعلام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تجسمی خبرگزاری فارس، فراخوان مسابقه بین المللی کارتون، کاریکاتور و پوستر فلسطین تنها نیست مهرماه امسال از سوی حوزه هنری منتشر شد.

طبق اعلام این فراخوان، مهلت ارسال آثار به این رویداد 15 آذرماه 1399 (10 دسامبر 2020) اعلام شده بود که تا 30 آذرماه تمدید شد، به همین علت زمان داوری آثار هم از 20 تا 22 آذرماه به هفته سوم دی ماه موکول شد.

سیدمسعود شجاعی طبطبایی دبیر هنری مسابقه فلسطین تنها نیست با اعلام پایان داوری آثار در روز سه شنبه 16 دی ماه گفت: این داوری توسط دو تیم داوری خارجی (کریستینا برنازانی از ایتالیا، ایزابلا کوالسکا ویسزورک از لهستان، روسم از مالزی، لوییس کارلوس فرناندز از برزیل) به صورت مجازی صورت گرفت و داوران ایرانی (سیدمسعود شجاعی طباطبایی، سعید صادقی، مسعود ضیایی زردخشویی، محمد خزایی و عباس ناصری) به صورت حضوری در محل واحد تجسمی حوزه هنری آثار را طی یک روز ( از 9 صبح و تا 9 شب) ارزیابی کردند.

    وی افزود: با توجه به اینکه تلاش زیادی برای آماده سازی و چاپ کاتالوگ 400 صفحه ای این رویداد در حال انجام است و فرآیند طراحی، گرفتن فیپا و چاپ با کیفیت کتاب در زمان پیشنهادی یعنی 29 دی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان داوری مسابقه «فلسطین تنها نیست»

پایان داوری مسابقه «فلسطین تنها نیست»