مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 13:552021-01-07سياسي

محمدخیابانی، شیخ مصلح بصیر و استکبار ستیز


پیش همایش دانشجویی شیخ شهید محمد خیابانی، مصلح بصیر و استکبارستیز با حضور اساتید و کارشناسان و همچنین دانشجویان ایرانی و خارجی در دانشگاه تبریز برگزار شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی پیش همایش دانشجویی "شیخ شهید محمد خیابانی، مصلح بصیر و استکبارستیز" با حضور اساتید و کارشناسان و همچنین دانشجویان ایرانی و خارجی در دانشگاه تبریز برگزار شد.

حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در این پیش همایش، اظهار کرد: شیخ محمد خیابانی، فرد بصیری بود که در دوره خود، نه سکوت کرد و نه از راهش منحرف شد و به عنوان عالم و شخصیتی مصلح در دوره خود بروز و ظهور پیدا کرد.

وی ادامه داد: محمدرضا حکیمی یکی از دانشمندان و نویسندگان معاصر، در پی تفسیر 100 فرد مصلح سرشناس در تاریخ سده اخیر، کتاب ها و تفسیرهای بسیاری را آورده است؛ مثلا در کتاب تفسیرآفتاب به تفسیر امام خمینی (ره) پرداخته که نوشتن آن را از پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 56 آغاز کرده است.

وی ادامه داد: حکیمی در کتاب بیدارگران اقایم قبله نیز فصلی را با نام عقل بیدار به شیخ محمد خیابانی اختصاص داده، چراکه شیخ محمد خیابانی، نماد انسان متفکر، بیدار و بیدارگر، بصیر و مصلح بود که در حوزه اجتماعی و سیاسی، شخصیت برجسته ای داشت و سخنانش را برای 100 سال دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدخیابانی، شیخ مصلح بصیر و استکبار ستیز

محمدخیابانی، شیخ مصلح بصیر و استکبار ستیز