مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 13:402021-01-07سياسي

تونل غیرقانونی بهشت آباد باید متوقف بماند


نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: تونل بهشت آباد غیرقانونی است و باید متوقف بماند و در زمینه مازاد آب استان تابع شرع و حاکمیت هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، احمد راستینه عصر امروز در جلسه شورای اداری با حضور رییس قوه مقننه گفت: امروز بعد از هفت ماه از شروع فعالیت دوره جدید مجلس شورای اسلامی باور دارم که می توان با نگاه جهادی و حرکت انقلابی همه ظرفیت ها را برای رفع محرومیت از استان های کم برخوردار پای کار آورد.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از حضور جهادی رییس مجلس شورای اسلامی در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در خصوص طرح های انتقال آب چیزی که مهم و حاکم است علم، دانش و تخصص است و از طرح های غیرقانونی، غیرفنی و زورگویانه باید عبور کنیم.

وی با بیان اینکه باور من این است که مطالبه آبی استان به نتیجه می رسد، خاطرنشان کرد: منطق ما در خصوص آب روشن است که پس از تامین آب مورد نیاز مردم استان ما بقی به سایر استان ها انتقال یابد.

راستینه تصریح کرد: تونل بهشت آباد غیرقانونی و غیرتخصصی است و باید متوقف بماند و در زمینه مازاد آب استان تابع شرع و حاکمیت هستیم اما خواهش داریم برای ایجاد توسعه پایدار و رفع محرومیت استان ما به ازای آبی در نظر گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تونل غیرقانونی بهشت آباد باید متوقف بماند

تونل غیرقانونی بهشت آباد باید متوقف بماند