مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 12:502021-01-07سياسي

کتک خوردن دستفروشان از ماموران شهرداری


اخیرا کلیپی مبنی بر درگیری یک مامور شهرداری با دستفروش معلول دزفولی در فضای مجازی منتشر شده که واکنش هایی را به دنبال داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، طی چند ساعت اخیر کلیپی مبنی بر درگیری یک مامور شهرداری با یک دستفروش معلول در شهرستان دزفول در فضای مجازی منتشر شده که واکنش های متفاوتی را در پی داشته است.

محسن زرسناش مسوول روابط عمومی شهرداری دزفول پیرامون این موضوع اعلام کرده که روز گذشته یک دستفروش بساط خود را روبه روی یک نهاد نظامی پهن کرده و مامور شهرداری حسب وظیفه خود اقدام به تذکر و سپس جمع آوری وسایل دستفروش نموده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری، حین جمع آوری وسایل توسط مامور شهرداری دستفروش موبایل وی را گرفته و شرط پس دادن موبایل را تحویل وسایلش اعلام می کند که همین امر موجب درگیری لفظی بین آن دو و سپس ضرب و شتم مامور شهرداری توسط دستفروش و همراهش شده است.

به دنبال این موضوع فریدون عبدی رییس اداره بهزیستی شهرستان دزفول اظهار کرد: باتوجه به ماده 23 قانون جامع حمایت از معلولین این رفتار ناپسند مامور شهرداری پیگیری قضایی می شود.

وی افزود: این فرد اگر بدون سیر فرآیندهای قانونی اقدام به دستفروشی نموده است باز هم قانون اجازه چنین برخوردی را به این دستفروش معلول نداده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتک خوردن دستفروشان از ماموران شهرداری

کتک خوردن دستفروشان از ماموران شهرداری