مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 12:352021-01-07حوادث

بازدید دادستان زنجان از آزادسازی رودخانه زنجانرود


دادستان مرکز زنجان ازلایروبی و آزادسازی بستر رودخانه زنجانرودبازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن کرمی ظهر امروز در حاشیه بازدید از روند لایروبی و آزادسازی رودخانه زنجانرود اظهار کرد: پیگیری مشکلات زیست محیطی و برخورد با ترک فعل های مسؤولان که موجب تضییع قانون یا حقوق عمومی شود در دستور کار جدی دستگاه قضایی است.

دادستان مرکز استان زنجان با اشاره به اهمیت آزادسازی بستر رودخانه زنجانرود تاکید کرد: جلوگیری از حوادث ناگوار سیلاب و خسارت های جانی و مالی ناشی از آن به ویژه در مواقع بارندگی های شدید و جاری شدن آب های سطحی، لزوم نظارت و حفظ حریم رودخانه ها را دو چندان می کند.

وی افزود: خوشبختانه با همراهی اهالی روستای کوشکن و مالکین اراضی کشاورزی این منطقه، اقدامات خوبی توسط شرکت آب منطقه ای استان برای شناسایی نقاط بحرانی رودخانه زنجانرود و لایروبی و آزادسازی آن صورت گرفته است.

دادستان مرکز استان زنجان همچنین با اشاره به دغدغه اهالی منطقه مبنی بر آلایندگی پساب شرکت راشا کاسپین گفت: با برگزاری جلسات و پیگیری های مکرر دستگاه قضایی و تاکیدات اعلامی به محیط زیست استان، شرکت موصوف ملزم به رعایت برخی پارامترهای مهم زیست محیطی از جمله نصب سیستم پایش بر خط و آنلاین و رصد لحظه به لحظه میزان آلایندگی پساب خروجی شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید دادستان زنجان از آزادسازی رودخانه زنجانرود

بازدید دادستان زنجان از آزادسازی رودخانه زنجانرود