مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 12:252021-01-07اقتصادي

کاهش 42 درصدی صید ماهی در گیلان/میانگین صید ماهی در هر شرکت تعاونی 10 تن است


معاون صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات گیلان با اشاره به کاهش 42 درصدی صید ماهی در استان گیلان نسبت به مشابه سال گذشته گفت: از 20 مهرماه تاکنون صید 478 تن ماهی استخوانی ماحصل تلاش صیادان بود.

- به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اکبر ایلدرم امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه صید ماهی در گیلان تا اوایل فروردین ماه ادامه دارد، اظهار کرد: گیلان به دلیل داشتن ساحلی بی نظیر و به برکت دریای خزر و سفیدرود دارای بهترین ظرفیت به لحاظ صید و صیادی بوده و به همین امر تعداد زیادی از مردم شهرهای ساحلی استان به شغل صیادی مشغول هستند.

وی با اشاره به کاهش 42 درصدی صید ماهی در استان گیلان نسبت به مشابه سال گذشته گفت: از 20 مهرماه تاکنون صید 478 تن ماهی استخوانی ماحصل تلاش صیادان بود که بر اساس آمار 56 درصد صید مربوط به ماهی کفال به مقدار 270 تن، 38 درصد مربوط به ماهی سفید با میزان صید 183 تن و 6 درصد بعدی هم به ماهیان کپور، کولی، سوف و سیم تعلق دارد.

معاون صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات گیلان با اذعان به اینکه دریای خزر دارای گونه های مختلفی از انواع ماهیان استخوانی است، بیان کرد: 6 درصد ماهیان ذکرشده 25 تن از وزن صید را تشکیل و ارزش ریالی صید در گیلان تاکنون 397 میلیارد ریال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 42 درصدی صید ماهی در گیلان/میانگین صید ماهی در هر شرکت تعاونی 10 تن است

کاهش 42 درصدی صید ماهی در گیلان/میانگین صید ماهی در هر شرکت تعاونی 10 تن است