مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 11:552021-01-07سياسي

نمی توانیم جنگ اقتصادی را بپذیریم ولی آرایش جنگی نگیریم


نائب رییس مجلس یازدهم شورای اسلامی از بخش خصوصی به عنوان جبهه مقاومت در جنگ افتصادی با دشمن یاد کرد و گفت: نمی توانیم جنگ اقتصادی را بپذیریم ولی آرایش جنگی نگیریم.

- ایسنا/یزد نائب رییس مجلس یازدهم شورای اسلامی از بخش خصوصی به عنوان جبهه مقاومت در جنگ افتصادی با دشمن یاد کرد و گفت: نمی توانیم جنگ اقتصادی را بپذیریم ولی آرایش جنگی نگیریم.

علی نیکزاد امروز پنجشنبه 18 دیماه در نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی در محل اتاق بازرگانی استان یزد برگزار شد، نوید اقدامات موثری برای کاهش مشکلات تولید توسط مجلس را داد و گفت: در کمیسیون تلفیق مجلس مصوب شد که اخذ مالیات از تولیدکنندگان از 25 درصد به 20 درصد کاهش یافته است.

وی با بیان این که معافیت مالیاتی اصناف نیز برای سال آینده کاهش یافته است، گفت: خوشبختانه هیچ رای مخالفی در خصوص کاهش مالیات این دو بخش در کمیسیون تلفیق نداشتیم که بیانگر هماهنگی و حمایت مجلس در این مورد است.

وی با اعلام آمادکی نسبت به کمک و حمایت از تولیدکنندگان با برگزاری جلسات مشترک با وزرای مربوطه، در خصوص مشکلات مطرح شده توسط بخش خصوصی توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: در خصوص صندوق بازنشستگان باید منابع مالی مورد نظر دیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمی توانیم جنگ اقتصادی را بپذیریم ولی آرایش جنگی نگیریم

نمی توانیم جنگ اقتصادی را بپذیریم ولی آرایش جنگی نگیریم