مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 11:452021-01-07فرهنگي

10 کارگاه صنایع دستی در خانه حبیبی مشغول فعالیت هستند


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سنندج از کارگاه های صنایع دستی فعال در خانه حبیبی این شهرستان بازدید کرد.

- رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سنندج: 10 کارگاه صنایع دستی در خانه حبیبی مشغول فعالیت هستند ایسنا/کردستان رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سنندج از کارگاه های صنایع دستی فعال در خانه حبیبی این شهرستان بازدید کرد.

خداداد مولودی در بازدید از کارگاه های صنایع دستی فعال شهر سنندج اظهار کرد: خانه حبیبی از عمارت های تاریخی شهر سنندج بوده که 10 کارگاه صنایع دستی در آن مشغول به فعالیت هستند و زمینه ساز اشتغال برای بیش از 30 نفر را فراهم ساخته است.

وی به وضعیت کارگاه ها اشاره کرد و افزود: فعالیت این کارگاها به صورت تولیدی و آموزشی است و شامل رشته های؛ معرق و منبت کاری، سازسازی، آینه کاری، چرم دوزی و.

است.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سنندج کمبود فضا را در شهرستان سنندج را مشکل ساز دانست و عنوان کرد: با راه اندازی مجتمع صنایع دستی و خانه خلاق در این شهرستان مشکل کمبود فضا برای هنرمندان صنایع دستی رفع می شود.

مولودی با اشاره به لزوم پرداخت تسهیلات به صنعتگران و هنرمندان حوزه صنایع دستی، افزود: متاسفانه در طی سال های گذشته کمبود اعتبارات و عدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 کارگاه صنایع دستی در خانه حبیبی مشغول فعالیت هستند

10 کارگاه صنایع دستی در خانه حبیبی مشغول فعالیت هستند