مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 11:452021-01-07سياسي

هدف اصلی دشمن آسیب زدن به ولایت فقیه است


هدف اصلی دشمن آسیب زدن به خیمه و ستون انقلاب یعنی ولایت فقیه است و تبیین جایگاه ولایت فقیه خنثی کننده نقشه های دشمنان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، جلسه ستاد بزرگداشت چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی با حضور حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب امام جمعه سلطانیه در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام عمران حسینی نسب با مروری بر بیانات مقام معظم رهبری در توصیف دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر دهه طلوع انقلاب، دهه رهایی از سلطه بیگانگان، دهه تجدید قوای نیروهای انقلابی با تجدید خاطره ها و دهه تجدید میثاق با انقلاب است.

امام جمعه شهرستان سلطانیه با اشاره به دشمنی های دشمنان در طول چهل و دو سال از جنگ تحمیلی، تحریم و فتنه ها و توطئه ها افزود: دهه فجر دهه بازخوانی دشمنی های دشمنان و خیانت های رژیم پهلوی است.

وی با اشاره به شرایط کرونایی کشور و شاید عدم امکان برگزاری مراسم های حضوری گفت: برنامه های جایگزین دهه فجر امسال باید بصورت ابتکاری و پرشورتر برگزار شود.

حسینی نسب استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی با محوریت حضرت امام خمینی (ره) را ارمغان انقلاب اسلامی دانست و با تاکید بر نقش محوری رهبری امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در برنامه و مراسم های دهه فجر هم نقش امام و رهبری در پیروزی و تداوم انقلاب و هم جایگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف اصلی دشمن آسیب زدن به ولایت فقیه است

هدف اصلی دشمن آسیب زدن به ولایت فقیه است