مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 11:452021-01-07سياسي

دادستانی کرمان باید پاسخگوی خون شهدای تشییع پیکر سردار سلیمانی باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفت تشکل دانشجویی دانشگاه های استان کرمان در نامه ای به دادخداد سالاری، دادستان این استان، به مناسبت سالگرد شهدای تشییع پیکر شهید سلیمانی در کرمان، - چند تشکل دانشجویی دانشگاه های استان کرمان در نامه ای به دادستان این استان، به مناسبت سالگرد شهدای تشییع پیکر شهید سلیمانی در کرمان مواردی را یادآورد شده و خواستار تشکیل جلسه ای علنی برای رسیدگی به عوامل این فاجعه شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفت تشکل دانشجویی دانشگاه های استان کرمان در نامه ای به دادخداد سالاری، دادستان این استان، به مناسبت سالگرد شهدای تشییع پیکر شهید سلیمانی در کرمان، مواردی را یادآورد شده و خواستار تشکیل جلسه ای علنی برای رسیدگی به عوامل این فاجعه شده اند.

متن نامه به شرح زیر است:ضمن عرض تسلیت سالگرد شهادت شهید سرافراز اسلام سردار قاسم سلیمانی و سالگرد جان باختن بیش از 70 نفر از هموطنانمان که در مراسم تشییع این شهید والامقام در شهر کرمان به فیض شهادت نائل آمدند، ما دانشجویان از شما به عنوان دادستان عمومی و انقلاب استان کرمان چند سوال داریم.

آقای دادستان، بیش از گذشت یک سال از این فاجعه هیچگاه کمیته حقیقت یابی تشکیل نشده و از علل بروز این فاجعه حرفی زده نشده است! آیا شما به عنوان کسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستانی کرمان باید پاسخگوی خون شهدای تشییع پیکر سردار سلیمانی باشد

دادستانی کرمان باید پاسخگوی خون شهدای تشییع پیکر سردار سلیمانی باشد