مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 11:252021-01-07سياسي

رییس سازمان بازرسی : وضعیت کوله بری حتما بررسی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، یکی از مسائلی که در سفر آیت الله رییسی به کرمانشاه مورد توجه بود، بررسی و ایجاد شرایط برای رفع و بهبودی وضعیت زندگی کوله بران این استان بوده است.

به همین منظور حسن درویشیان رییس سازمان بازرسی کل کشور در سفر یک روزه خود به شهرستان پاوه از نزدیک با مسئله های کولبران را بررسی کرد.

وی در گفت وگوی کوتاهی با خبرنگار فارس در شهرستان پاوه به برخی از سوالات در این خصوص پاسخ داد.

فارس: مشکلاتی که به شما گزارش داده اند شامل چه چیزهایی می شود؟ درویشیان: بحث ساماندهی کوله برها و همچنین مشکلاتی که در تردد کامیون ها می باشد که این معضل در مرزهای شوشمی و شیخ صله وجود دارد و بخش های دیگری که بررسی خواهیم کرد و نتیجه آن را اعلام می نمایم.

فارس: سازمان بازرسی کشور به چه صورت به کولبرها در وارد کردن کالا کمک خواهد کرد؟ درویشان: کوله بری تنها مختص شهرستان پاوه و استان کرمانشاه نیست و در استان های کردستان و آذربایجان غربی هم وجود دارد که یک آیین نامه ای قبلاً در دولت تصویب شده است که اخیراً شنیده ایم در حال بازنگری و در واقع بررسی مشکلات کوله بری که ناشی از دستورالعمل ها و مقرراتی که بوده و  در حال بررسی می باشد که ما هم می خواهیم ان شاءالله کمک نماییم به همین منظور از نزدیک با حضور معاون محترم استاندار و عزیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان بازرسی : وضعیت کوله بری حتما بررسی می شود

رییس سازمان بازرسی : وضعیت کوله بری حتما بررسی می شود