مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 10:452021-01-07سياسي

رد ادعای حق الوکاله نجومی/ برخی وکلا در اسنپ کار می کنند


رییس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری (اسکودا) از برگزاری آزمون وکالت در 22 اسفندماه سال جاری خبر داد و گفت: بیش از 80 هزار نفر برای این آزمون ثبت نام کردند.

- بوشهر- رییس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری (اسکودا) از برگزاری آزمون وکالت در 22 اسفندماه سال جاری خبر داد و گفت: بیش از 80 هزار نفر برای این آزمون ثبت نام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جعفر کوشا صبح پنجشنبه در نشست مشترک رؤسای اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) با اصحاب رسانه در بوشهر اظهار داشت: آزمون وکالت قرار بود 28 آذرماه برگزار شود اما به دلیل شرایط کرونایی به تعویق افتاد.

وی از ثبت نام 80 هزار و 500 داوطلب برای شرکت در آزمون وکالت امسال خبر داد و گفت: همه تلاش کانون های وکلا این است که آزمون در بهترین و سالم ترین شرایط ممکن برگزار شود.

شفاف بودن حرفه وکالت رییس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری (اسکودا) با بیان اینکه مسئول برگزاری آزمون وکالت سازمان سنجش آموزش کشور است گفت: از مجموع افراد نام نویسی کرده در آزمون وکالت سه هزار نفر پذیرش می شوند.

وی با اشاره به شفاف بودن حرفه وکالت اضافه کرد: هیچ شغلی و صنفی به اندازه فعالان در این حرفه شفاف نیست به این صورت که از وکیلان تمر مالیاتی گرفته و در پایان سال مالی برای تمدید پروانه بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد ادعای حق الوکاله نجومی/ برخی وکلا در اسنپ کار می کنند

رد ادعای حق الوکاله نجومی/ برخی وکلا در اسنپ کار می کنند