مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 10:302021-01-07اجتماعي

انتقاد روستاییان ساوجبلاغ از تخریب طبیعت و محیط زیست (+عکس)


صدای انفجارهای مهیب معادن سنگ،  تردد کامیون های بزرگ، لرزش پیکور و غرش بولدوزر ها آرامش را از ساکنان منطقه گرفته و برداشت بی رویه شن و ماسه و  سنگ لاشه  طبیعت اطراف روستاها را دستخوش دگرگونی و تخریب وسیع کرده است.

- انتقاد روستاییان ساوجبلاغ از تخریب طبیعت و محیط زیست (+عکس) صدای انفجارهای مهیب معادن سنگ،  تردد کامیون های بزرگ، لرزش پیکور و غرش بولدوزر ها آرامش را از ساکنان منطقه گرفته و برداشت بی رویه شن و ماسه و  سنگ لاشه  طبیعت اطراف روستاها را دستخوش دگرگونی و تخریب وسیع کرده است.

ساکنان تعدادی از روستاهای ساوجبلاغ استان البرز و برخی مسوولان اجرایی می گویند که گسترش فعالیت های معدنی در این شهرستان افزون بر تخریب اراضی و طبیعت ، سبب مشکلات زیست محیطی برای مردم منطقه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، بنابه گفته روستاییان اگر چه زیبایی طبیعت و آب و هوای خوش شهرستان ساوجبلاغ از گذشته ها تاکنون زبانزد عام و خاص بوده اما در این سال های اخیر محیط های اطراف روستاها و مناطق خوش آب و هوای ساوجبلاغ به سبب غرش بولدوزرها و کامیون های معدنداران دچار بحران و چالش زیست محیطی شده است.

طبق اظهارات روستاییان، صدای انفجارهای مهیب معادن سنگ، تردد کامیون های بزرگ، لرزش پیکور و غرش بولدوزر ها آرامش را از ساکنان منطقه گرفته و برداشت بی رویه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد روستاییان ساوجبلاغ از تخریب طبیعت و محیط زیست (+عکس)

انتقاد روستاییان ساوجبلاغ از تخریب طبیعت و محیط زیست (+عکس)