مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 09:402021-01-07اقتصادي

نارضایتی 15درصدی دانشجویان از تدریس اساتید/ میزان نگرانی از کرونا


بیش از 48 درصد دانشجویان از کیفیت تدریس استادان تا میزان زیادی رضایت دارند، 36 درصد دانشجویان رضایت متوسط و 15 درصد آنها رضایت کمی از کیفیت تدریس استادان دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، شناسایی و غربالگری دانشجویان از جنبه های مختلف همچون روان شناختی، تحصیلی، اقتصادی و ارائه خدمات تخصصی در جهت رفع مشکلات و حل مسائل دانشجویان را از اهداف مهم این طرح برشمرد.

وی تصریح کرد: اطلاع از وضعیت سلامت جسمانی دانشجویان و خانواده آنها، اطلاع از وضعیت روان شناختی و نگرانی های احتمالی دانشجویان، اطلاع از وضعیت اقتصادی، معیشتی و خانوادگی دانشجویان، اطلاع از میزان رضایتمندی و تأثیرات شیوه آموزش از راه دور بر وضعیت تحصیلی دانشجویان، شناسایی چالش های آموزش های مجازی، بررسی تأثیر شیوع ویروس کووید 19 بر جنبه های مختلف زندگی دانشجویان و معرفی دوباره راه های متعدد دسترسی به خدمات مرکز مشاوره دانشگاه تهران (حضوری، سامانه مشورپ و مشاوره تلفنی) از جمله اقدامات صورت گرفته در این زمینه است.

ارائه خدمات حمایتی اقتصادی به دانشجویان درگیر بوده و نیازمند حمایت هستند، ارائه تسهیلات خرید تجهیزات آموزشی همچون گوشی هوشمند، تبلت، اینترنت به دانشجویان کمتر برخوردار و ساکن در مناطق محروم در راستای تحقق عدالت آموزشی، شناسایی نیازها، مسائل و مشکلات دانشجویان به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نارضایتی 15درصدی دانشجویان از تدریس اساتید/ میزان نگرانی از کرونا

نارضایتی 15درصدی دانشجویان از تدریس اساتید/ میزان نگرانی از کرونا