مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 09:152021-01-07سياسي

اجرای پروژه های فرهنگی به یاد حاج قاسم در کرمان


فرمانده سپاه ثارالله کرمان از اجرای پروژه های فرهنگی به یاد حاج قاسم در کرمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حسین معروفی صبح پنجشنبه در اجلاسیه نخستین سالگرد شهید سلیمانی در مصلی کرمان اظهار کرد: جز عزت، شرف و بزرگی از شهید سلیمانی سراغ نداریم، در عزت و بزرگی ایشان اسراری پنهان است که تاکنون نتوانسته ایم درک کنیم.

وی افزود: ما بچه های حاج قاسم، بچه های جنگ و فرزندان حاج قاسم با خاطرات ایشان زندگی نخواهیم کرد بلکه با حقیقت سردار سلیمانی زندگی می کنیم که الگوی عملی ما برای پیمودن راه حق است.

سردار معروفی ادامه داد: بالاترین درجه ایثار شهادت است و آن هم این نوع شهادت.

مکتب شهید خدا را دیدن و خود را ندیدن است و ذوب شدن در دین، عاشورا و مردم است و مکتب شهید انسجام جبهه انقلاب اسلامی است و خطوط قرمز دارد و مکتب او قوی شدن برای مقابله با مشکلات است.

وی با بیان اینکه حاج قاسم اعتقاد قلبی داشت؛ انقلاب اسلامی با مردم تعریف می شود و خودش سپر بلای مردم می شود، تاکید کرد: کسانی که می گویند ما نقطه ذوب ولایت را ندیدم بروند مکتب شهید سلیمانی را مطالعه کنند، ایشان در موقفه بیت الزهرا؛ عنوان کرده اند که این مکان وقف بی بی دو عالم صدیقه طاهره (س) کرده ام کسانی که در این مکان سخنرانی می کنند باید محب اهل بیت (ع)، محب امام خمینی (ره) و اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه های فرهنگی به یاد حاج قاسم در کرمان

اجرای پروژه های فرهنگی به یاد حاج قاسم در کرمان