مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 09:102021-01-07فرهنگي

تحلیل ساخت گرایانه غزل های سعدی و حافظ در «زبان غزل» چاپ شد


تحلیل زبان غنایی غزلیات سعدی و حافظ بر بنیاد نظریه ساخت گرایی» نوشته پونه ناشر توسط انتشارات روشن اندیشان منتشر و راهی بازار نشر شد.

- کتاب زبان غزل: تحلیل زبان غنایی غزلیات سعدی و حافظ بر بنیاد نظریه ساخت گرایی نوشته پونه ناشر توسط انتشارات روشن اندیشان منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کتاب زبان غزل: تحلیل زبان غنایی غزلیات سعدی و حافظ بر بنیاد نظریه ساخت گرایی نوشته پونه ناشر به تازگی توسط انتشارات روشن اندیشان منتشر و راهی بازار نشر شده است.

مولف این کتاب معتقد است بلندای اندیشه و زیبایی کلام سعدی و حافظ آن قدر وسوسه برانگیز است که جذابیت آن تنها شامل حال علاقه مندان به ادبیات نمی شود.

طوری که می توان گفت کمتر کسی است که با اشعار این بزرگان مأنوس یا آشنا نباشد.

او در کتاب پیش رو تلاش کرده بر مبنای نظریه ساخت گرایی و شیوه های نظری مخاطب محور زیبایی این اشعار را بیشتر به خواننده بنماید.

پونه ناشر می گوید در حقیقت، تحلیل زبان غنایی رهیافتی به ادبیات غنایی است که به بررسی ارتباط صورت و معنا در این گونه آثار می ‏پردازد.

کتاب زبان غزل در پی آن است که با به کارگیری اصولی از نظریه ساخت‏گرا که قابل انطباق بر ساختار زبان فارسی باشد، الگویی تحلیلی فراهم آورد تا بتوان به کمک آن متون شعری غنایی را تحلیل و تفسیر کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل ساخت گرایانه غزل های سعدی و حافظ در «زبان غزل» چاپ شد

تحلیل ساخت گرایانه غزل های سعدی و حافظ در «زبان غزل» چاپ شد