مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 08:452021-01-07سياسي

آیت الله مصباح باعث هدایت به سمت آرمانها بود/رسوا کننده فتنه گران


عضو مجلس خبرگان رهبری و استاد حوزه علمیه قم گفت: مرحوم آیت الله مصباح یزدی در تمامی ابعاد شخصیتی، اجتماعی و سیاسی شاخص و سرآمد بود و افراد را به سمت آرمان های نظام هدایت می کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله مهدی شب زنده دار ظهر پنجشنبه در مراسم یادبود مرحوم آیت الله مصباح یزدی بیان کرد: آیت الله مصباح یزدی دارای ویژگی های منحصر به فرد اخلاق و اجتماعی بود این شخصیت بزرگ اسلام در سه بعد علمی، اخلاقی و خدماتی در حوزه و سیاست نقش برجسته ای در جامعه ایفا کرد.

وی افزود: خدماتی که آیت الله مصباح در جامعه اسلامی ارائه داد به گونه ای بود که توانست نسل های مختلف انقلاب را درگیر کرده و نقش مؤثری در هدایت افراد به سمت آرمان های نظام داشته باشد.

او ادامه داد: از جمله ویژگی هایی که علما بایستی داشته باشند تا بتوانند نقش هدایتگری را در جامعه ایفا کنند موضوع مرجعیت علمی است که آیت الله مصباح دارای مرجعیت علمی بود به گونه ای که تمامی اقشار جامعه بر عالم بودن این مجاهد تاکید داشتند.

آیت الله شب زنده دار ادامه داد: مرجعیت علمی در میان علما باعث خواهد شد که این افراد بتوانند در جامعه تأثیرگذار باشد این در حالی است که مرحوم آیت الله مصباح یزدی دارای ویژگی منحصر به فرد تذهیب نفس بود که این ویژگی نیز موجب گشت در میان مجاهدان انقلاب اسلامی نق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله مصباح باعث هدایت به سمت آرمانها بود/رسوا کننده فتنه گران

آیت الله مصباح باعث هدایت به سمت آرمانها بود/رسوا کننده فتنه گران