مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 08:402021-01-07اقتصادي

آغاز به کار نخستین مرکز مشاوره و سرمایه گذاری کارگزاری فارابی


نخستین مرکز مشاوره و سرمایه گذاری کارگزاری فارابی هم زمان با افتتاح شعبه تهرانپارس با حضور جمعی از مدیران، سرمایه گذاران و فعالان بازار سرمایه آغاز به کار کرد.

- نخستین مرکز مشاوره و سرمایه گذاری کارگزاری فارابی هم زمان با افتتاح شعبه تهرانپارس با حضور جمعی از مدیران، سرمایه گذاران و فعالان بازار سرمایه آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام کارگزاری فارابی، شعبه جدید کارگزاری فارابی با رویکرد ارائه و ارتقاء خدمات مشاوره و سرمایه گذاری فعالیت خود را آغاز کرده است.

این مرکز خدمات همه جانبه و کاملی به متقاضیان تازه وارد بورسی و حرفه ای های بازار سرمایه ارائه می دهد.

افرادی که تاکنون هیچ فعالیتی در بورس نداشته اند هم می توانند با دریافت مشاوره و آموزش های لازم توسط کارشناسان این مرکز، تصمیم گیری خود را برای نحوه ورود به بورس و سرمایه گذاری در آن نهایی کنند.

با توجه به تعریف جدید هستند، می توانند از راه کارهای ویژه کارگزاری فارابی از جمله سبدگردانی اختصاصی، صندوق های سهامی و درآمد ثابت در کنار راهکارهای آشناتر مانند خرید سهام استفاده کنند.

مشاوران سرمایه گذاری حاضر در این مرکز با ارائه خدمات مشاوره و سرمایه گذاری در حوزه سبدگردانی، صندوق های سهامی و درآمد ثابت، دریافت کد بورسی، سامانه معاملات آنلاین و آموزش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار نخستین مرکز مشاوره و سرمایه گذاری کارگزاری فارابی

آغاز به کار نخستین مرکز مشاوره و سرمایه گذاری کارگزاری فارابی