مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 08:302021-01-07اقتصادي

اضافه شدن دو رام قطار به خط یک مترو اصفهان به ارزش 300 میلیارد تومان


مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری اصفهان از اختصاص دو رام قطار (10 واگن) به متروی شهر اصفهان خبر داد و گفت: با افزوده شدن این قطارها به خط اول، - ایسنا/اصفهان مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری اصفهان از اختصاص دو رام قطار (10 واگن) به متروی شهر اصفهان خبر داد و گفت: با افزوده شدن این قطارها به خط اول، سرفاصله ها از 12 دقیقه به هشت دقیقه کاهش می یابد.

محمد بنکدار هاشمی با اشاره به اینکه ارزش محموله واگن های مترو که به خط اول قطار شهری اصفهان اضافه می شود، 300 میلیارد تومان است، اظهار کرد: این واگن در شرایط ویژه تامین این روزها، با همکاری دولت و شهرداری خریداری و تامین شده و به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه واگن های جدید بر اساس استانداردهای خط اول مترو ساخته شده و در این خط نیز استفاده می شود، افزود: البته این ظرفیت وجود دارد زمانیکه خط یک، دو و سه ساخته شد، واگن ها قابلیت استفاده در خط های دیگر را نیز داشته باشد.

مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه در مجموع سهم اصفهان از قرارداد کلی خرید واگن ها دولت و شهرداری، 85 عدد است که طی سال های اخیر و امسال 40 واگن تحویل شده و 45 واگن دیگر نیز باید به شهر اصفهان تحویل شود، اظهار کرد: هم اکنون در خط یک 12 رام قطار داریم که با دو رام جدید، به 14 رام افزایش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه شدن دو رام قطار به خط یک مترو اصفهان به ارزش 300 میلیارد تومان

اضافه شدن دو رام قطار به خط یک مترو اصفهان به ارزش 300 میلیارد تومان