مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 06:452021-01-07سياسي

برگزاری 4000 منبر صلواتی به نیت شهدای دارالعباده در یزد


مدیرکل سازمان تبلبغات اسلامی استان یزد با بیان این که فرهنگ تبعیت محض از ولایت فقیه با نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت محقق می شود، گفت: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره چهار شهید دفاع مقدس استان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، حجت الاسلام علیرضا نجیمی در یادواره شهدای روحانی و طلبه استان، اظهار کرد: در حال حاضر 131 شهید طلبه و روحانی در خاک استان یزد آرمیده اند.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان یزد در دیار دارالعباده، افزود: این یادواره ششمین دوره یادواره شهدای طلبه و روحانی استان یزد است که با محوریت کنگره ملی شهدا در حال برگزاریست.

مدیرکل سازمان تبلبغات اسلامی استان یزد در ادامه برگزاری چهار هزار منبر صلواتی به نیت هر شهید دارالعباده را از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار دانست گفت: در استان یزد 800 طلبه رزمنده وجود دارد.

حجت الاسلام تصریح کرد: نجیمی قرائت چهار هزار ختم قرآن به نیت هر شهید استان یزد را از دیگر برنامه های در دستورکار کمیته روحانیون دومین کنگره ملی شهدای دارالعباده است.

وی ترویج و تبیین ارزش های دفاع مقدس را لازمه توسعه اجتماعی و فرهنگی دانست و بیان کرد: تنها راه برون رفت کشور از مشکلات مختلف تبعیت محض از ولایت فقیه است و این مهم در سایه نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت محقق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 4000 منبر صلواتی به نیت شهدای دارالعباده در یزد

برگزاری 4000 منبر صلواتی به نیت شهدای دارالعباده در یزد