مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 06:202021-01-07اقتصادي

صادرات 263 میلیون دلار کالا از گمرک یزد در 9 ماهه امسال


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از صادرات دو میلیون و 199 هزار تن کالا به ارزش 263 میلیون دلار از گمرک این استان در 9 ماهه سالجاری خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از صادرات دو میلیون و 199 هزار تن کالا به ارزش 263 میلیون دلار از گمرک این استان در 9 ماهه سالجاری خبر داد.

محمدرضا علمدار یزدی در این باره افزود: انواع کاشی وسرامیک، محصولات فولادی، هیدروکربن، انواع سیم و کابل، انواع لوله و پروفیل، انواع نایلون و کیسه فریزر، پسته و مغز پسته، ظروف شیشه ای، اکسید مولیبدن و فرومولیبدن، شیشه ساختمانی و روفرشی، عمده کالاهای صادراتی از استان یزد هستند.

وی همچنین کشورهای برتر مقصد صادراتی را به ترتیب عراق، افغانستان، سوریه، پاکستان، امارات متحده عربی، آذربایجان، عمان، ارمنستان، ترکیه، تایلند، قزاقستان و هند ذکر کرد.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان ادامه داد: آمار واردات به گمرک استان یزد طی 9 ماهه امسال به میزان 41 هزار تن و به ارزش 137میلیون دلار بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان، علمدار یزدی کالاهای عمده وارداتی به استان را نیز شامل ماشین آلات واحدهای تولیدی، اجزا و قطعات، برق و الکترونیک، مواد شیمیایی و سلولزی و پلیمری عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 263 میلیون دلار کالا از گمرک یزد در 9 ماهه امسال

صادرات 263 میلیون دلار کالا از گمرک یزد در 9 ماهه امسال