مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 06:052021-01-07سياسي

تولید انبوه واکسن کرونای ایرانی در سال آینده


عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم که خرداد یا تیرماه سال آینده به تولید انبوه واکسن داخلی کرونا برسیم.

- ایسنا/زنجان عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم که خرداد یا تیرماه سال آینده به تولید انبوه واکسن داخلی کرونا برسیم.

سید مرتضی خاتمی شامگاه دیروز (17 دی ماه) در جلسه شورای اداری شهرستان ماه نشان، فقر فرهنگی و اقتصادی را یکی از مشکلات اساسی جامعه دانست و اظهار کرد: متاسفانه فرهنگ مهجور مانده و از این رو قطعاً بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور، مربوط به فقر فرهنگی است.

وی با اشاره به وضعیت کرونا در کشور، تصریح کرد: در مسیر پایانی تولید واکسن کرونای ایرانی هستیم و این نیز مایه مباهات است، هر چند ایران در تولید واکسن نو پدید نیست؛ چراکه ما تاریخ 100 ساله در تولید واکسن در موسسات رازی و انستیتوپاستور ایران ثبت کرده ایم.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دست یابی دانشمندانی ایرانی به واکسن کرونا تاخیر ایجاد شد و این در حالی است که باید قبل از پایان امسال به تولید انبوه واکسن می رسیدیم، عنوان کرد: فاز انسانی یکی از شرکت ها با موفقیت در حال ادامه است و امیدواریم که خرداد و یا تیرماه سال آینده به تولید انبوه واکسن داخلی کرونا برسیم که این خود می تواند یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید انبوه واکسن کرونای ایرانی در سال آینده

تولید انبوه واکسن کرونای ایرانی در سال آینده