مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 05:252021-01-07اقتصادي

خط ریلی «چابهار-زاهدان» تا پایان سال 1400 به بهره برداری می رسد


وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر لزوم ایجاد و توسعه زیرساخت ها در سواحل مکران گفت: خط ریلی «چابهار-زاهدان» تا پایان سال 1400 به بهره برداری می رسد.

- چابهار - وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر لزوم ایجاد و توسعه زیرساخت ها در سواحل مکران گفت: خط ریلی چابهار-زاهدان تا پایان سال 1400 به بهره برداری می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه منطقه سیستان و بلوچستان از محل صندوق توسعه ملی اعتبار این پروژه تأمین شده و در حال پیشرفت است که امیدواریم با تلاش گسترده ای که در حال انجام است بتوانیم تا قبل از پایان سال 1400 این خط را بهره برداری کنیم.

اسلامی با بیان اینکه بزرگراه ها و آزاد راه ها در منطقه مکران در حال توسعه هستند، گفت: تأمین و احداث مسکن در شهر جدید تیس نیز آغاز شده که یکی از پروژه های مهم اسکان است که برای مردم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن انجام شده است.

وی تصریح کرد: تأمین مسکن در شهر جدید تیس ظرفیتی است که برای گسترش جمعیت در آینده سواحل مکران، دنبال می شود، حذف حاشیه نشینی در چابهار، ایجاد قابلیت زیست و کیفیت برای واحدهای مسکونی مردم، راه دسترسی مردم به بندر در طرح جامع شهر چابهار که اخیراً تصویب شد نیز طی 2 سال اخیر مورد توجه قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط ریلی «چابهار-زاهدان» تا پایان سال 1400 به بهره برداری می رسد

خط ریلی «چابهار-زاهدان» تا پایان سال 1400 به بهره برداری می رسد