مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 04:552021-01-07سياسي

بیداری اسلامی اجازه ظلم و ستم در سرزمین های اسلامی را نمی دهد


رهبر شیعیان بحرین با بیان اینکه بیداری اسلامی اجازه ظلم و ستم در سرزمین های اسلامی را نمی دهد، گفت: بحرین با ملتی که می خواهد در زندان هاو زیر تهدید ساخته شود، - بیگانه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله شیخ عیسی قاسم با صدور بیانیه ای با اشاره به اینکه بیداری اسلامی اجازه ظلم و ستم در سرزمین های اسلامی را نمی دهد، گفت: بحرین با ملتی که می خواهند در زندان ها، با اعدام ها، سلب حقوق و زیر تهدید و ارعاب ساخته شوند، بیگانه است.

متن بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم سیاستی که بر ملت عزیز ما در بحرین حاکم است نفس هایشان را بریده و برای هر نفسی که می رود و می آید آنها را مورد محاسبه و مواخذه قرار می دهد، فرهنگ اسلامی آنها را به رسمیت نشناخته و با موسسه ها و نهادهای آنها می جنگد و آنها را به خاطر احیای شعائر دینی مورد معاقبه قرار می دهد.

خفقان را بر آنها افزایش می دهد و آزادی بیان را ممنوع نموده و مورد مجازات قرار می دهد.

اختیار و گزینه های سیاسی ملت را سلب نموده و در ساخت حال و آینده ملت سهم خواهی می کند و مطالبه های سیاسی و حقوق حقه اشان را به شدیدترین نحو ممکن جرم می شمارد.

وطنی که وضع سیاست حاکمه اش این باشد - حتی اگر وسیع ترین کشور جهان باشد- در واقع زندانی بزرگ است، چه رسد به بحرین که به محدودیت و کوچکی وسعت جغرافیایی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیداری اسلامی اجازه ظلم و ستم در سرزمین های اسلامی را نمی دهد

بیداری اسلامی اجازه ظلم و ستم در سرزمین های اسلامی را نمی دهد