مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 04:402021-01-07اقتصادي

افزایش وسعت جزیره مصنوعی کیش تا 150 هکتار


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: عملیات اجرایی یکی از طرح های خاص با نام جزیره مصنوعی در این منطقه در دستور کار قرار گرفته است که در مرحله نخست در وسعت 60 هکتاری اجرا می شود و قابلیت افزایش تا 150 هکتار را داراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، در جلسه ای که  با حضور غلامحسین مظفری رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با یک شرکت سرمایه گذاری خارجی در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد، مسؤولان این شرکت ضمن اشاره به ظرفیت های اقتصادی و گردشگری جزیره کیش در جهت اجرای ایده های خلاقانه و فناورانه و توسعه تعاملات بین المللی اعلام آمادگی کردند تا در حوزه های تامین مالی طرح های عمرانی، صادرات، انرژی، گردشگری با سازمان منطقه آزاد کیش همکاری کنند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این جلسه با بیان اینکه جزیره کیش به عنوان قطب گردشگری ایران از ظرفیت های قابل توجهی برخوردار است و زیرساخت های ایجاد شده در این منطقه، زمینه ساز اجرای ایده های خلاقانه است، اظهار داشت: طرح های سرمایه گذاری در حوزه های مختلف جزیره کیش در کمیته های فنی و تخصصی مطرح و پس از بررسی به مرحله اجرا می رسد.

علامحسین مظفری با تاکید بر اینکه در کیش شرایط زیرساختی به گونه ای مهیا شده است که می توان بهترین و تازه ترین طرح های عمرانی را اجرا کرد، افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش وسعت جزیره مصنوعی کیش تا 150 هکتار

افزایش وسعت جزیره مصنوعی کیش تا 150 هکتار