مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 04:352021-01-07فرهنگي

«دیدن این فیلم جرم است» پس از 2 سال توقیف در کرمانشاه اکران شد


مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» همزمان با سراسر کشور از روز گذشته، هفدهم دی ماه) در سینماهای کرمانشاه اکران شده است.

- محمدجواد کنجوری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: فیلم سینمایی دیدن این فیلم جرم است همزمان با سراسر کشور از روز گذشته چهارشنبه (17 دی ماه) در سینماهای کرمانشاه اکران شده است.

وی افزود: این فیلم که به کارگردانی رضا زهتابچیان و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه است و بازیگرانی همچون امیر آقایی، لیندا کیانی، حسین پاکدل، محمود پاک نیت و مهدی زمین پرداز در آن به ایفای نقش خواهند پرداخت.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: فیلم مذکور که پس از 2 سال توقیف به سینماها آمده است، ژانر آن درام سیاسی است و باتوجه به استقبال گسترده و متفاوتی که در جشنواره فیلم فجر 97 روبرو شده، پیش بینی می شود به حیات مجدد سینما و رونق آن کمک کند.

وی تاکید کرد: این فیلم محصول سازمان سینمایی سوره حوزه هنری است و همه روزه در سانس های 16 و 20 در سینما آزادی کرمانشاه اکران می شود کنجوری افزود: علاقمندان می توانند جهت سهولت در خرید بلیط به صورت اینترنتی و از سایت گیشه هفت به آدرس www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دیدن این فیلم جرم است» پس از 2 سال توقیف در کرمانشاه اکران شد

«دیدن این فیلم جرم است» پس از 2 سال توقیف در کرمانشاه اکران شد