مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 17:252021-01-06سياسي

زمین خواری، کوه خواری و جنگل خواری مازندران به ساحل خواری رسیده است


نماینده مردم آمل در مجلس با اعلام اینکه زمین خواری، کوه خواری و جنگل خواری در مازندران امروزه به ساحل خواری رسیده است، گفت: با وجود سه راه مواصلاتی مازندران هیچ ورودی زیبایی برای جذب مسافران ندارد و تنها موهبت الهی جذاب وجود جنگل ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، رضا حاجی پور شامگاه چهارشنبه در نشست مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل آیت الله آملی اظهار کرد: امروز پسماند موضوع مهم استان های شمالی کشور و مازندران است و ما در شهرستان آمل نیز با مسئله پسماند و شیرآبه‎های خروشان زباله مشکلات فراوان داریم.

وی با اشاره به توجه جدی نمایندگان شهرهای گروه الف مازندران در زمینه مسئله پسماند، افزود: در جلسه ای که اخیرا با رییس سازمان برنامه و بودجه داشتیم مقرر شد تا بودجه ای برای مسئله پسماند در نظر گرفته شود ولی نتوانستیم در این زمینه به اجماع برسیم.

نماینده مردم آمل در مجلس تصریح کرد: از هیأت دولت و استاندار مازندران می خواهم به بحران پسماند و زباله بیش از هر زمان دیگر رسیدگی کنند زیرا این مهم گریبان گیر استان های شمالی شده و با حمایت همه مسؤولان و نمایندگان مجلس باید پیگیری های لازم اانجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین خواری، کوه خواری و جنگل خواری مازندران به ساحل خواری رسیده است

زمین خواری، کوه خواری و جنگل خواری مازندران به ساحل خواری رسیده است