مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 16:502021-01-06فناوري

پهنای باند شیخ عطار مریوان 10 برابر افزایش یافته است


مدیر مخابرات منطقه کردستان، ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته و اختصاص اعتبارات لازم برای اجرای دقیق و به موقع پروژه یاد شده در روستای شیخ عطار گفت: - ایسنا/کردستان مدیر مخابرات منطقه کردستان، ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته و اختصاص اعتبارات لازم برای اجرای دقیق و به موقع پروژه یاد شده در روستای شیخ عطار گفت: پهنای باند اینترنت این روستا به میزان 10 برابر یعنی 100 مگ افزایش یافته است.

آزاد حکمت، اظهار کرد: اجرای این پروژه با هدف توسعه خدمات مخابراتی در روستای شیخ عطار صورت گرفته که بعد از انجام اقدامات زیرساختی و تحقق افزایش پهنای باند اینترنت، مشتریان ساکن دراین روستا از سرویس ADSL با پهنای باند بالاتر و کیفیت بهتر برخوردار شده اند.

وی با اشاره به وجود برخی محدودیت ها، تلاش گسترده همکاران را برای افزایش و توسعه بسترهای ارتباطی در سال جاری را مطلوب ارزیابی کرد و خاطر نشان ساخت:در این حوزه با نصب تجهیزاتCWDM در مراکز و همچنین تامین سایر تجهیزات مورد نیاز و صرف اعتبار چشمگیر نسبت به افزایش پورت دسترسی به اینترنت و ارتقای پهنای باند مراکز روستایی در سطح استان فعالیت های قابل توجهی صورت گرفته است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی مخابرات کردستان، حکمت با اعلام این مطلب که پروژه های مختلفی با هدف همگن سازی سطح دسترسی به بسترها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پهنای باند شیخ عطار مریوان 10 برابر افزایش یافته است

پهنای باند شیخ عطار مریوان 10 برابر افزایش یافته است