مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 16:352021-01-06ورزشي

خوزستان میزبان ملی پوشان وزنه برداری کشور می شود


رییس هیئت وزنه برداری خوزستان از برگزاری اردوی تیم ملی بزرگ سالان کشور در اهواز خبر داد.

- سید علیرضا قریشی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری بزرگ سالان کشور از نوزدهم دی آغاز می شود، افزود: در این اردو 13 ملی پوش وزنه برداری تا بیست و چهارم بهمن ماه زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را پیگیری می کنند که سید ایوب موسوی از خوزستان نیز برای حضور در این اردو انتخاب شده است.

وی با اشاره به اینکه اردوی تیم ملی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود، ادامه داد: حافظ قشقایی، مصطفی جوادی، حسین سلطانی، علی میری، صالح چراغی، محمد زارعی، کیانوش رستمی، سهراب مرادی، رسول معتمدی، علی هاشمی، کیا قدمی و علی داودی دیگر نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی وزنه برداری هستند.

رییس هیئت وزنه برداری خوزستان با اشاره به اینکه مرحله نخست اردوی تیم ملی در تهران برگزار شد، بیان کرد: وزنه برداران کشور ما خود را برای حضور در مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک توکیو آماده می کنند.

قریشی اظهار کرد: مرحله رفت مسابقات لیگ وزنه برداری جوانان باشگاه های کشور از بیست و پنجم دی امسال به مدت دو روز به میزبانی باشگاه مناطق نفت خیز جنوب در اهواز برگزار می شود که تاکنون حضور تیم های عقاب نیروی هوایی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان میزبان ملی پوشان وزنه برداری کشور می شود

خوزستان میزبان ملی پوشان وزنه برداری کشور می شود