مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 16:202021-01-06سياسي

نقش دهی سردار سلیمانی به خبرنگاران در مذاکره ایران، آمریکا و عراق


زمانی که به درخواست مقامات عراقی قرار شد مذاکره ای بین ایران و عراق و آمریکا برگزار شود، سردار سلیمانی گفت این خبرنگاران در خط مقدم کاری هستند که ما انجام می دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین امیرعبداللهیان دستیار ارشد امور بین الملل رییس مجلس شورای اسلامی عصر چهارشنبه (هفدهم دیماه) در اختتامیه اولین کنگره شعر انتقام سخت که در حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شد، ضمن تسلیت سالگرد شهادت سردار سلیمانی و همرزمانش آن شهید، اظهار داشت: سردار سلیمانی طبع شعر و شاعری خاص خود را داشتند و اگر از خودشان خیلی شعر نگفتند، ولی گاهی از جلسات که بیرون می آمدیم، مسیری را باهم طی می کردیم و می دیدم مواقعی که فشار کار زیاد است و زمانی که خیلی شاد و خرسند از کاری بود که انجام داده، به تناسب آن اشعاری را می خواند.

وی با اشاره به ویژگی های مکتب شهید سلیمانی گفت: اولین ویژگی مکتب سلیمانی ترسیم دکترین مقاومت هست که یک نظم جدید منطقه ای هست که ترسیم کننده حداکثری امنیت منطقه و جهان است.

امیرعبدالهیان با بیان اینکه در 40 سال گذشته آمریکایی ها و متحدانش تلاش کردن ترتیبات جدید سیاسی و امنیتی در منطقه ایجاد کنند که از آن به خاورمیانه بزرگ یاد می شد، گفت: سردار سلیمانی و همرزمانشان توانستند این ترتیبات را بشکنند و ترتیبات و نظم جدیدی تحت عنوان جبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش دهی سردار سلیمانی به خبرنگاران در مذاکره ایران، آمریکا و عراق

نقش دهی سردار سلیمانی به خبرنگاران در مذاکره ایران، آمریکا و عراق