مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 15:352021-01-06ورزشي

برتری پرسپولیس برابر نفت/ ظهرابی: برای بازی جمعه آماده ایم


تیم هندبال پرسپولیس بهبهان با برد برابر تیم نفت و گاز گچساران شروع خوبی در دور دوم مرحله برگشت لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در دومین روز از مرحله برگشت سی و سومین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال مردان امروز چهارشنبه 17 دی ماه دو تیم نفت و گاز گچساران و پرسپولیس بهبهان در تالار شهید سلیمانی به مصاف هم رفتند که نماینده خوزستان موفق شد حریف خود را از پیش رو بردارد.

این دیدار که در قالب نخستین بازی گروه الف برگزار شد در نیمه اول با نتیجه 17 بر 12 به نفع قرمز پوشان پرسپولیس به پایان رسید.

در نیمه دوم نفتی ها تمام توان خود را به کار گرفتند تا در این نیمه پیروز میدان باشند اما شاگردان مسعود ظهرابی به خوبی تفکرات و اندیشه های سرمربی خود را در زمین پیاده کردند و در این نیمه نیز به برتری رسیدند تا در پایان وقت قانونی با نتیجه 36 بر 25 به پیروزی دست یابند.

نماینده خوزستان با این برد 10 امتیازی شد و موقتاً با یک پله صعود به رده چهارم جدول رسید.

نفتی ها نیز کماکان 2 امتیازی در قعر جدول قرار دارند.

مسعود ظهرابی سرمربی تیم پرسپولیس بهبهان پس از پیروزی تیمش برابر نفت و گاز گچساران گفت: بازی بار فنی آن چنانی برای دو تیم نداشت اما برای ما به نوعی پیش درآمد بود به منظور آمادگی برای دیدار روز جمعه تا بتوانیم نتیجه را سود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برتری پرسپولیس برابر نفت/ ظهرابی: برای بازی جمعه آماده ایم

برتری پرسپولیس برابر نفت/ ظهرابی: برای بازی جمعه آماده ایم