مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 14:352021-01-06سياسي

هنرمندان توانمندی های شهید سلیمانی را برای جوانان الگوسازی کنند


معاون فرهنگی وزیر علوم با تاکید بر اینکه زندگی شهید سلیمانی ابعاد مختلفی را برای عرصه در حوزه هنر دارد، گفت: هنرمندان توانمندی های شهید سلیمانی را برای جوانان الگوسازی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا غفاری ظهر امروز در همایش ملی ادبیات مقاومت که به صورت وبینار و به میزبانی دانشگاه کوثر بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: ادبیات گویای فرهنگ یک جامعه است و نماد آن ملت ارزیابی می شود لذا برای پی بردن به تاریخ و خصوصیات ملل باید ادبیات آنها را مورد مطالعه قرار داد.

معاون فرهنگی وزیر علوم ادامه داد: وضعیت تمدن یک جامعه بر تولیدات حوزه ادبیات آن جامعه تأثیرگذار است لذا هر چه ادبیات ملتی فاخرتر باشد آن جامعه در آن دوران از تمدن و جایگاه بالاتری نیز برخوردار بوده است.

وی با اشاره به اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی همانطور که لقب سردار دل ها را به خود اختصاص داد، در واقعیت نیز جایگاه ویژه ای در دل مردم دارد، اضافه کرد: سردار سلیمانی یک سرمایه ملی است که در تاریخ خواهد ماند.

غفاری تصریح کرد: ادبیات حماسی و مقاومت بخش ارزشمند و مهمی از ادبیات ما را تشکیل می دهد که جهت گیری امید بخش و حرکت رو به جلو در این ادبیات دیده می شود.

معاون فرهنگی وزیر علوم بیان داشت: توانمندی های سردار سلیمانی از طریق عرصه هنر باید برای جوانان الگوسازی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان توانمندی های شهید سلیمانی را برای جوانان الگوسازی کنند

هنرمندان توانمندی های شهید سلیمانی را برای جوانان الگوسازی کنند