مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 13:352021-01-06سياسي

تاکید بر تفکیک تبلیغات کودک و نوجوان از بزرگسالان در رسانه های صوت و تصویر فراگیر


نشست هم اندیشی صیانت از حقوق کودکان و نوجوانان در رسانه های صوت و تصویر فراگیر با هدف بررسی چالش های کودک و حساسیت های موجود در حوزه رسانه کودک، - نشست هم اندیشی صیانت از حقوق کودکان و نوجوانان در رسانه های صوت و تصویر فراگیر با هدف بررسی چالش های کودک و حساسیت های موجود در حوزه رسانه کودک، در ساترا برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ساترا، این نشست به همت معاونت تدوین مقررات و امور حقوقی ساترا و با حضور نمایندگان رسانه های دیرین دیرین، فیلیمو، آپارات، نماوا، دیجیتون، گپ فیلم، ام پی فور، نوار و.

برگزار شد.

لزوم ابلاغ شیوه نامه رده بندی سنی در رسانه های صوت و تصویر در ابتدای این جلسه درباره ارائه الزامات و توصیه نامه های مربوط به حقوق کودکان به رسانه های صوت و تصویر بحث و تبادل نظر و بر ضرورت ابلاغ یک شیوه نامه برای رده بندی سنی در رسانه های صوت و تصویر تاکید شد.

در ادامه، مدیرکل تنظیم و تدوین مقررات ساترا در این جلسه با تاکید بر اهمیت آموزش سواد رسانه ای به والدین و آگاه سازی آنها در رابطه با شناخت ابزار کنترل و نظارت از طریق والدین اظهار کرد: ضرورت دارد رسانه های صوت و تصویر با استفاده از ابزارهایی همچون قفل کودک، اختیاردهی به والدین برای تشخیص محتوای مناسب برای فرزند خود و همچنین گزارش دهی به والدین برای آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر تفکیک تبلیغات کودک و نوجوان از بزرگسالان در رسانه های صوت و تصویر فراگیر

تاکید بر تفکیک تبلیغات کودک و نوجوان از بزرگسالان در رسانه های صوت و تصویر فراگیر