مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 13:302021-01-06فرهنگي

بازدید مدیران جشنواره سینماحقیقت از ستاد برگزاری جشنواره فیلم فجر39


مدیران مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی از دبیرخانه سی و نهمین جشنواره فیلم فجر بازدید کردند و از نزدیک در جریان فعالیت ستاد برگزاری جشنواره قرار گرفتند.

- جی پلاس، محمد حمیدی مقدم مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و دبیر جشنواره سینماحقیقت، محمد شکیبانیا معاون مستند و مرتضی رزاق کریمی قائم مقام مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، عصر روز گذشته سه شنبه 16 دی ماه از دبیرخانه سی و نهمین جشنواره فیلم فجر بازدید کردند و از نزدیک در جریان فعالیت های ستاد برگزاری سی و نهمین جشنواره فیلم فجر قرار گرفتند.

حمیدی مقدم دبیر چهاردهمین جشنواره سینما حقیقت ضمن ابراز امیدواری از برگزاری سی و نهمین جشنواره فیلم فجر با شور هرساله گفت: برگزاری جشنواره فیلم فجر به عنوان مهم ترین رویداد سینمایی کشور در شرایط حال حاضر بسیار ارزشمند است، چرا که سینماگران با امید و انگیزه بیشتری می توانند در این مسیر گام بردارند و حاصل زحمات یک ساله خود را در این جشنواره ببینند.

او ادامه داد: امیدواریم که شرایط پاندمی کرونا در کشور با همین روند نزولی پیش برود و بتوانیم در بهمن ماه شاهد شور و هیجان و برگزاری مردمی جشنواره فیلم فجر با رعایت شیوه نامه های بهداشتی هم باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید مدیران جشنواره سینماحقیقت از ستاد برگزاری جشنواره فیلم فجر39

بازدید مدیران جشنواره سینماحقیقت از ستاد برگزاری جشنواره فیلم فجر39