مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 12:252021-01-06ورزشي

آوازه میزبانی اسکواش اصفهان به شرق آسیا رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مسعود سلیمانی پیش از ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیأت اسکواش استان اصفهان اظهار داشت: اسکواش استان اصفهان با رییس قبلی هیأت هویت پیدا کرد البته سایر رییس هیأت ها نیز در جهت توسعه این رشته در اصفهان تلاش کردند.

رییس فدراسیون اسکواش افزود: عقد اخوت با هیچ کسی نبسته ام و به رییس جدید نیز رأی ندادم که حرف از مهندسی مجمع هیأت اسکواش نباشد؛ در یک سال اخیر اسکواش اصفهان وضعیت خوبی نداشت و در ارزیابی کشوری در نیمه دوم جدول استان ها قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با خلاقیت می توان موفقیت کسب کرد، در کنار هیأت ها هستیم و حمایت می کنیم اما هیأت های ورزشی در حال حاضر باید خودگردان باشند و به دوندگی زیادی نیاز دارد.

سلیمانی همچنین خاطرنشان کرد: میزبانی مقتدرانه اصفهانی ها در اسکواش را به خاطر داریم که آوازه اش در شرق آسیا نیز پیچید و باید این میزبانی ها ادامه دار شود؛ داوران اصفهان قوی هستند اما کرونا را بهانه کردند و فاصله گرفته اند، داوران اصفهان دوباره به سطح کشوری بازگردند.

رییس فدراسیون اسکواش در پایان گفت: باید در بخش بانوان فعالیت بیشتری انجام شود و در کنار هیأت اسکواش خواهیم بود؛ همچنین امیدواریم برای راه اندازی پدل برنامه ریزی شود زیرا حیف است که نصف جهان پدل را نشناسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آوازه میزبانی اسکواش اصفهان به شرق آسیا رسید

آوازه میزبانی اسکواش اصفهان به شرق آسیا رسید