مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 12:002021-01-06اقتصادي

حمایت بانک مهر ایران از توسعه اشتغال در روستاها


بانک قرض الحسنه مهر ایران در چارچوب تفاهم نامه همکاری با معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری برای توسعه اشتغال در روستاها و مناطق محروم، تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، امروز تفاهم نامه ای به امضای دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل این بانک و دکتر محمد امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهوری رسید که در چارچوب آن بانک مهر ایران با هدف ایجاد و تثبیت اشتغال در روستاها و مناطق محروم، تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می کند.

اکبری، مدیرعامل بانک مهر ایران در نشست خبری این تفاهم نامه گفت: کار خوبی که در بانک مهر ایران طی یکی دو سال گذشته انجام شده، توجه به توسعه مشاغل و کسب و کارهای خرد بوده که یکی از حوزه های آن حوزه روستایی است.

وی این طور ادامه داد: بانک مهر ایران اقدامات گسترده ای را با نهادهایی همچون بنیاد برکت و کمیته امداد انجام داده و امروز نیز خوشبختانه با معاونت توسعه روستایی تفاهم نامه امضا کرده است.

امیدواریم شاهد توسعه اشتغال در روستاهای کشور باشیم.

پرداخت 230هزار میلیارد ریال تسهیلات از سوی بانک مهر ایراناکبری اظهار کرد: بانک مهر ایران از اوایل امسال یک میلیون و 720 هزار فقره وام به ارزش 230هزار میلیارد ریال پرداخت کرده که 40 درصد آن در حوزه اشتغال و 60 درصد آن در حوزه ازد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت بانک مهر ایران از توسعه اشتغال در روستاها

حمایت بانک مهر ایران از توسعه اشتغال در روستاها