مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 11:402021-01-06سياسي

بودجه سال آینده 312 هزار میلیارد تومان کسری عملیاتی دارد


نائب رییس کمیسیون آموزش مجلس اصلاح بودجه، اصلاح نظام مالی و اصلاح نظام مالیاتی را سه ضلع اصلی فعالیت مجلس دانست و گفت: بودجه سال آینده 312 هزار میلیارد تومان کسری عملیاتی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد وحیدی ظهر امروز در شورای اداری خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: بنا بر انتظارات مردم و خواسته رهبر انقلاب در مجلس یازدهم حوزه نظارتی را بیش از قانونگذاری فعال کرده ایم زیرا اگر قانونی درست اجرا نشود اثرش در زندگی مردم دیده نخواهد شد.

نماینده بجنورد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بودجه متمرکز کشور برای استان های محرومی مانند خراسان شمالی باید تخصیص یابد تا این استان ها به میانگین های کشوری برسند.

وی اصلاح بودجه، اصلاح نظام مالی و اصلاح نظام مالیاتی را سه ضلع اصلی فعالیت مجلس شورای اسلامی دانست و افزود: بودجه سال آینده 312 هزار میلیارد تومان کسری عملیاتی دارد لذا برای این موضوع شدیداً نگران هستیم.

وحیدی با تاکید بر اینکه نظارت در توزیع ارز دولتی باید بیشتر شود، گفت: فقط 55 درصد نهاده های دامی با ارز دولتی وارد شده، در اختیار مردم قرار گرفته و باقی آن در بازار آزاد فروخته شده است و این امر سبب شده تا دامداران خراسان شمالی دام مولد خود را وارد بازار فروش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه سال آینده 312 هزار میلیارد تومان کسری عملیاتی دارد

بودجه سال آینده 312 هزار میلیارد تومان کسری عملیاتی دارد