مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 11:352021-01-06اقتصادي

بدون ضامن، از بانک مهر ایران تسهیلات بگیرید!


اگر شما هم در ارائه تضامین مورد نیاز برای دریافت وام مشکل دارید، باید بدانید بانک مهر ایران به تازگی پرداخت تسهیلات بدون ضامن را اجرایی کرده و می توانید تنها با یک فقره چک ضامن خودتان شوید! - اگر شما هم در ارائه تضامین مورد نیاز برای دریافت وام مشکل دارید، باید بدانید بانک مهر ایران به تازگی پرداخت تسهیلات بدون ضامن را اجرایی کرده و می توانید تنها با یک فقره چک ضامن خودتان شوید! به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، این بانک در راستای گسترش ابزارهای بانکداری نوین، خدمتی جدید را بر بستر همراه بانک خود ارائه کرده است.

بانک مهر ایران که پیش از این افتتاح حساب آنلاین و همچنین درخواست تسهیلات آنلاین را بر بستر وب سایت و همراه بانک خود ارائه کرده بود، به تازگی امکان درخواست تسهیلات بدون ضامن را نیز روی نرم افزار همراه بانک خود ایجاد کرده است.

در این روش که بر مبنای امتیاز اعتباری مشتری است، متقاضی دریافت تسهیلات، نیازی به ارائه ضامن ندارد و در صورتی که امتیاز اعتباری وی اجازه دهد، خودش ضمانت تسهیلات دریافتی را بر عهده گرفته و تنها با ارائه یک برگه چک می تواند تسهیلات مورد نظر را دریافت کند.

مشتریان بانک مهر ایران می توانند در صفحه نخست نرم افزار همراه بانک وارد بخش تسهیلات شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدون ضامن، از بانک مهر ایران تسهیلات بگیرید!

بدون ضامن، از بانک مهر ایران تسهیلات بگیرید!