مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 11:302021-01-06ورزشي

سرمربی نساجی استقلال می شود؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بعد از استعفای محمود فکری از سمت سرمربیگری نساجی، وحید فاضلی به عنوان سرمربی این تیم فعالیت خود را در لیگ بیستم آغاز کرد، - در صورت جدایی سرمربی نساجی ممکن است او به کادرفنی استقلال اضافه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بعد از استعفای محمود فکری از سمت سرمربیگری نساجی، وحید فاضلی به عنوان سرمربی این تیم فعالیت خود را در لیگ بیستم آغاز کرد، ولی در طول 10 هفته ای که از لیگ برتر می گذرد او نتوانسته نتایج خوبی کسب کند.

همه این ها باعث شده تا شایعاتی در مورد استعفای این مربی به راه بیفتد.

محمود فکری زمانی که سرمربی استقلال شد اصرار زیادی داشت تا فاضلی به کادر فنی این تیم اضافه شود، اما این موضوع با مخالفت مدیران نساجی روبرو شد و او به عنوان سرمربی در نساجی فعالیت خود را آغاز کرد.

حالا با جدایی احتمالی فاضلی از نساجی باید منتظر ماند و دید آیا فکری او را به کادر فنی استقلال اضافه می کند یا نه چراکه این 2 قبلا در تیم های زیادی با هم کار کرده بودند.

مدیران نساجی در تلاش هستند فاضلی را راضی کنند به همان جایگاه مربیگری خود برگردد و به عنوان دستیار کنار مجید جلالی که گزینه سرمربیگری نساجی است، بماند، اما گویا فاضلی تصمیم گرفته تا بازی با نفت آبادان از مدیران نساجی مهلت بگیرد و اگر در این با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی نساجی استقلال می شود؟

سرمربی نساجی استقلال می شود؟