مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 11:202021-01-06اقتصادي

ادامه دعوی قضایی فرانک دارابونت بر سر «واکینگ دد»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از هالیوود ریپورتر، فرانک دارابونت دعوی حقوقی خود را بر سر سهمی که از سریال واکینگ دد باید نصیبش می شده، - نبرد قضایی بر سر سهم فرانک دارابونت از سریال واکینگ دد با شبکه ای ام سی هنوز ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از هالیوود ریپورتر، فرانک دارابونت دعوی حقوقی خود را بر سر سهمی که از سریال واکینگ دد باید نصیبش می شده، ادامه می دهد.

وی نخستین بار در سال 2013 شکایت کرد و گفت باید 280 میلیون دلار دریافت کند، چون کارمزدی که شبکه برای او در نظر گرفته بسیار پایین است.

در سال 2018، او یک شکایت دیگر ثبت کرد و گفت باید از اقلام سودزای دیگر از جمله ویدیو های خانگی و کالا های مرتبط هم پول دریافت کند.

دارابونت و ای ام سی سر این مسئله تفاهم ندارند که تعریف درآمدی او تحت قراردادش چطور باید انجام شود و ای ام سی قبول ندارد که دارابونت خدمات تهیه کنندگی و اجرایی برای تمام اپیزود های فصل دوم را ارایه داده باشد.

بعد از یک پیروزی بزرگ در نبردی مشابه مقابل رابرت کرکمن خالق کمیک بوک هایی که سریال واکینگ دد بر پایه آن ساخته شده و چهار ذی نفع دیگر، ای ام سی خواستار بررسی دوباره پرونده دارابونت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه دعوی قضایی فرانک دارابونت بر سر «واکینگ دد»

ادامه دعوی قضایی فرانک دارابونت بر سر «واکینگ دد»