مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 11:152021-01-06سياسي

باید با داده کاوی فناوری «پساهوش مصنوعی» را به بلوغ برسانیم


دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری شناختی معاونت علمی با بیان اینکه فناوری پسا «AI»در حال ظهور است گفت: باید بدون تأخیر و با داده کاوی بتوانیم فناوری پسا هوش مصنوعی را به بلوغ برسانیم.

- دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری شناختی معاونت علمی با بیان اینکه فناوری پسا AI در حال ظهور است گفت: باید بدون تأخیر و با داده کاوی بتوانیم فناوری پسا هوش مصنوعی را به بلوغ برسانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازکه در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به صورت آنلاین برگزار شد، با بیان اینکه داده کاوی هوشمند به توان علوم شناختی برای تحریک جامعه علمی و شرکتهای دانش بنیان است، گفت: این فراخوان را برگزار کردیم و تیم هایی به عنوان تیم های برگزیده انتخاب شدند.

وی با تاکید بر اینکه تحلیل داده ها نیاز به فناوری پسا هوش مصنوعی دارد، گفت: باید بدون تأخیر و با داده کاوی بتوانیم فناوری پسا AI را به بلوغ برسانیم.

ما باید به واسطه این فناوری درک مخاطب و اثربخشی را در یک موضوعی اندازه گیری کنیم.

وی با بیان اینکه داده کاوی هوشمند به توان علوم شناختی می تواند در حکمرانی، سیاست های ملی و اقتصادی و … تأثیر بگذارد، گفت: ما می توانیم با استفاده از این فناوری با سرعت بیشتر و چشم بازتر سیاست گذاری و برنامه ریزی در حوزه های مختلف را داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید با داده کاوی فناوری «پساهوش مصنوعی» را به بلوغ برسانیم

باید با داده کاوی فناوری «پساهوش مصنوعی» را به بلوغ برسانیم