مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 10:402021-01-06فناوري

حمایت 9 میلیاردی وزارت ارتباطات از توسعه شبکه اقتصاد دیجیتال یزد


مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد با اشاره به اجرایی شدن تفاهم نامه توسعه شبکه اقتصاد دیجیتال و فراخوان گرنت رشد در استان یزد، از حمایت 9 میلیارد ریالی پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات از 16 طرح استان در گام اول خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد با اشاره به اجرایی شدن تفاهم نامه توسعه شبکه اقتصاد دیجیتال و فراخوان گرنت رشد در استان یزد، از حمایت 9 میلیارد ریالی پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات از 16 طرح استان در گام اول خبر داد.

محمدرضا پاکدل با اشاره به پذیرش و عضویت پارک علم و فناوری یزد در شبکه توسعه اقتصاد دیجیتال (تاد) اظهار کرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور توسعه اقتصاد دیجیتال و استفاده از ظرفیت شبکه سازی در توسعه کارآفرینی در حوزه های دانش بنیان، از طریق پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات پروژه های توسعه محصول شرکت های فناور تحت حمایت مراکز عضو شبکه تاد در قالب اعتبار تحقیقاتی توسعه محصول (گرنت رشد) حمایت می کند.

این مسئول تصریح کرد: بر اساس این فراخوان 40 طرح در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات توسط شرکت های نوپا در سامانه های مرتبط ارائه گردید که پس از بررسی و تکمیل مدارک، 16 طرح در گام اول تایید و 9 میلیارد ریال حمایت خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت 9 میلیاردی وزارت ارتباطات از توسعه شبکه اقتصاد دیجیتال یزد

حمایت 9 میلیاردی وزارت ارتباطات از توسعه شبکه اقتصاد دیجیتال یزد